Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

Maat kiezen

Onderhoud

Bestelling

Betalen

Welke maat schoenen kies ik?
Herenschoenen Pepe Milan: vallen erg ruim. Bestel 1 maat kleiner dan uw eigen maat.
Herensneakers Pepe Milan: vallen 'normaal'. Bestel van de herensneakers uw eigen maat.
Damesschoenen Pepe Milan: pumps, sneakers en veterschoenen vallen klein. Bestel 1 maat groter dan uw eigen maat. 
Lees hier verder voor meer informatie. 

Welke maat riem draag ik?
Onze riemen worden standaard geleverd in 115 (= ca. 125 cm zonder gesp). Meet de omtrek van uw middel, waar u normaal de riem draagt. Geef deze maat, in cm, door aan Shoelia. Wij maken de riem voor u op maat.
Wenst u een langere lengte? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Hoe onderhoud ik mijn schoenen?
Wees lief voor uw schoenen, dan hebben ze een langer leven. Verzorg de schoenen voordat u ze gaat dragen en daarna minimaal 1x per maand. Gebruik bij het aantrekken van de schoenen altijd een schoenlepel. Bij iedere schoen staat omschreven hoe u deze dient te verzorgen. Lees hier verder voor meer informatie. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 15.00 uur besteld op maandag t/m vrijdag? Dan is uw bestelling morgen in huis. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op dinsdag geleverd. Op zondag en maandag wordt er door DPD niet bezorgd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met de Track and Trace code, zodat u het pakket kunt volgen

Zijn er kosten verbonden aan mijn verzending?
Boven de €15,- zijn er geen verzendkosten aan uw bestelling verbonden. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt van ons direct na bestelling een bevestiging van uw bestelling. Dit is tevens uw betalingsbewijs. Het is dan ook zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres opgeeft. De pickup van uw zending bij Shoelia door DPD (maandag t/m vrijdag) vindt plaats vanaf 15.00 uur. Zodra uw bestelling is opgehaald voor verzending, ontvangt u een e-mail met de Track and Trace code. Op de dag van levering ontvangt u een e-mail met de geschatte tijd van levering. 

Mijn maat is niet op voorraad, kan ik deze alsnog bestellen?
Voor items uit de Sale betekend op = op. Voor modellen uit de reguliere collectie bestaat er vaak de mogelijkheid deze na te bestellen. Dit is per model en maat verschillend. Stuur een mail naar info@shoelia.nl en wij zullen u informeren over de mogelijkheden voor het specifieke model en de maat. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan, tijdens het afronden van uw bestelling vindt u onder de adresgegevens de optie ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’. Vinkt u deze uit, dan kunt u een alternatief verzendadres doorgeven. Shoelia zal de bestelling altijd naar het verzendadres sturen. 

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
Het kan voorkomen dat een besteld product onverhoopt in uw maat net is uitverkocht. Samen zullen we naar een passende oplossing kijken. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt uw bestelling vooraf via iDEAL betalen. Uw betaling wordt afgehandeld door het betalingssysteem Sisow. Ook is het mogelijk om voor een overboeking te betalen. U ontvangt een betalingslink en het rekeningnummer om later via uw eigen bank te betalen. Let op! Een overboeking kan (afhankelijk van uw bank) ca. 3-5 dagen in beslag nemen. Wij verzenden uw bestelling pas als het aankoopbedrag bij ons is bijgeschreven. 

Wat is iDEAL?
iDEAL is online betalen via uw eigen internetbankieren. Deelnemende banken hieraan zijn: ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW. De BTW zal worden weergegeven op uw bevestiging.

Kan ik een factuur op naam van mijn bedrijf ontvangen?
Dat is mogelijk. Stuur een mail naar info@shoelia.nl o.v.v. het bestelnummer. Vermeld welke gegevens en omschrijving u op de factuur wenst te hebben en wij zullen u deze digitaal toesturen.

 

 

 Ruilen en retourneren

De winkel

Pepe Milan 

Voorwaarden retourneren?

  • Het product dient ongedragen te zijn
  • Het product dient binnen 14 dagen na bestelling geretourneerd te worden
  • Retourneren in de originele doos en verpakking
  • Doos dient onbeschadigd (zonder plakband) met alle toebehoren geretourneerd te worden 
  • Vul duidelijk het retourformulier in voor een correcte afhandeling
  • Items uit de Sale kunnen niet geretourneerd worden. Ruilen is wel mogelijk

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling?
De verzendkosten voor standaardverzending (€6,95) zullen door Shoelia worden vergoed. De gemaakte kosten worden naar u overgemaakt op het bankrekeningnummer dat is ingevuld op het retourformulier.

Waar moet mijn retourzending naartoe?
Verpak de schoenen in de originele verpakking en doos. Retourneer deze binnen 14 dagen na aankoop naar Shoelia VOF. Gebruik het retourlabel voor het juiste retouradres. Uw retournering wordt alleen in behandeling genomen als u het retourformulier volledig invult en toevoegd aan uw retournering.

Wanneer vindt terugbetaling van de retournering plaats?
Terugbetaling zal binnen 14 werkdagen geschieden, indien het retourformulier is ingevuld en toegevoegd. 

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Dat kan. Vul het retourformulier in en geef hierop duidelijk aan welk product en maat u wenst. Indien het gewenste product niet op voorraad is, is nabestelling mogelijk. Nabestelling zal ca. 8-10 weken in beslag nemen. Sommige producten kunnen niet worden nabesteld. Uiteraard kunt u dan kiezen of u een ander product uit wenst te kiezen of dat u het aankoopbedrag en retourkosten van ons terug wenst te ontvangen. 

Kan ik ruilen of retourneren tegen een tegoed?
Dat kan. Geef dit aan op uw retourformulier. Wij zullen u een online kortingscode per e-mail toesturen t.w.v. het aankoopbedrag en de retourkosten (bij bestelling boven de €55,-). Deze is ook in de winkel te verzilveren.  

Kunnen items uit de Sale geruild worden?
Ruilen is mogelijk voor een ander model of een online kortingscode. Retourneren voor geld terug behoort niet tot de mogelijkheden.

Indien het nieuwe product na ruilen duurder is?
Indien het nieuwe product duurder is dient u het verschil over te maken op NL29 RABO 0153 1043 33 t.n.v. Shoelia. Zodra de meerprijs is voldaan zal het nieuwe product (indien op voorraad) worden verstuurd. 

Indien het nieuwe product na ruilen goedkoper is?
Indien het nieuwe product goedkoper is zullen wij het teveel betaalde bedrag aan u vergoeden. Vermeld op het retourformulier duidelijk uw IBAN-nummer en tenaamstelling zodat wij dit aan u kunnen overmaken.

Wat zijn jullie adresgegevens?
De Shoelia Stores zijn gevestigd aan de Patrimoniumlaan 67 te Veenendaal en aan de Astraat 8 in Groningen.

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend in Veenendaal op donderdag (12-17), vrijdag (12-21) en op zaterdag (10-17). Onze openingstijden in Groningen volgen binnenkort.

Kan ik winkelen buiten openingstijden?
Dat kan! Bij ons bent u altijd welkom. Zowel in de ochtenduren, in de avond of op dagen dat we niet geopend zijn. Wilt u winkelen buiten openingstijden? Neem dan contact op via info@shoelia.nl, of via 0318 - 260006 of 0649437828.

Wie is Pepe Milan?
Pepe Milan in de vaste leverancier van Shoelia. Samen met Pepe Milan ontwerpen wij onze collecties. Meer lezen over onze vaste leverancier? Klik dan hier verder.

Kunnen jullie losse paren uit de Pepe Milan collectie bestellen?
Ja dat is mogelijk. Over het algemeen zijn alle modellen van de website www.pepemilan.com ook los bij ons te bestellen. De levertijd zal ca. 8 weken bedragen. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. U betaalt gewoon de prijs die op zijn website vermeld staat. Wel vragen wij vooraf een betaling. 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.