Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

Maat kiezen

Onderhoud

Bestelling

Betalen

Welke maat schoenen kies ik?
Herenschoenen Pepe Milan: vallen ruim. Bestel 1 maat kleiner dan uw eigen maat. Heeft u een brede voet of een hoge wreef? Kies dan uw eigen maat. 
Herensneakers Pepe Milan: vallen 'normaal'. Bestel van de herensneakers uw eigen maat.
Damesschoenen Pepe Milan: pumps, sneakers en veterschoenen vallen klein. Bestel 1 maat groter dan uw eigen maat. 
Lees hier verder voor meer informatie. 

Welke maat riem draag ik?
Onze riemen worden standaard geleverd in 115 (= ca. 125 cm zonder gesp). Meet de omtrek van uw middel, waar u normaal de riem draagt. Geef deze maat, in cm, door aan Shoelia. Wij maken de riem voor u op maat. Wenst u een langere lengte? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Hoe onderhoud ik mijn schoenen?
Wees lief voor uw schoenen, dan hebben ze een langer leven. Verzorg de schoenen voordat u ze gaat dragen en daarna minimaal 1x per maand. Gebruik bij het aantrekken van de schoenen altijd een schoenlepel. Bij iedere schoen staat omschreven hoe u deze dient te verzorgen. Lees hier verder voor meer informatie. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 15.00 uur besteld op maandag t/m vrijdag? Dan is uw bestelling morgen in huis. Bestellingen geplaatst vrijdagmiddag na 15.00 uur of op zaterdag en zondag, worden op dinsdag geleverd. Op zondag en maandag wordt er door DPD niet bezorgd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is gescand bij onze vervoerder, ontvangt u een e-mail met de track and trace code, zodat u het pakket kunt volgen. Geen track and trace ontvangen? Kijk dan eens in uw ongewenste mail of spam. Het kan gebeuren dat de mail daarin terecht is gekomen. 

Zijn er kosten verbonden aan mijn verzending?
Boven de €70,- zijn er geen verzendkosten aan uw bestelling verbonden. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt van ons direct na bestelling een bevestiging van uw bestelling. Dit is tevens uw betalingsbewijs. Het is dan ook zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres opgeeft. De pickup van uw zending bij Shoelia door DPD (maandag t/m vrijdag) vindt plaats vanaf 15.00 uur. Zodra uw bestelling is opgehaald voor verzending, ontvangt u een e-mail met de Track and Trace code. Op de dag van levering ontvangt u een e-mail met de geschatte tijd van levering. 

Mijn maat is niet op voorraad, kan ik deze alsnog bestellen?
Modellen uit de Sale en limited editions kunnen niet worden nabesteld. Voor modellen uit de reguliere collectie bestaat er vaak de mogelijkheid deze na te bestellen. Dit is per model en maat verschillend. Stuur een mail naar info@shoelia.nl en wij zullen u informeren over de mogelijkheden voor het specifieke model en de maat. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan, tijdens het afronden van uw bestelling vindt u onder de adresgegevens de optie ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’. Vinkt u deze uit, dan kunt u een alternatief verzendadres doorgeven. Shoelia zal de bestelling altijd naar het verzendadres sturen. 

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
Het kan voorkomen dat een besteld product onverhoopt in uw maat net is uitverkocht. Samen zullen we naar een passende oplossing kijken. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
iDeal:
U kunt uw bestelling vooraf via iDEAL betalen. Uw betaling wordt afgehandeld door het betalingssysteem Sisow.
Riverty: Betaal achteraf via Riverty
Credit Card: Betaal veilig en verzekerd met credit card. Het betalen met de volgende credit cards is mogelijk: Mastercard, Maestro en Visa 
Overboeking:
Ook is het mogelijk om voor een overboeking te betalen. U ontvangt een betalingslink en het rekeningnummer om later via uw eigen bank te betalen. Let op! Een overboeking is een reservering en het overschrijven van de betaling zal (afhankelijk van uw bank) ca. 3 dagen in beslag nemen. Wij verzenden uw bestelling pas als het aankoopbedrag bij ons is bijgeschreven. 
Duitsland - SOFORT Banking: 
Heeft u een Duits rekeningnummer? Dan kunt u vooraf betalen met SOFORT Banking
België - BanContact: 
Heeft u een Belgisch rekeningnummer? Dan kunt u vooraf betalen via BanContact

Wat is iDEAL?
iDEAL is online betalen via uw eigen internetbankieren. Deelnemende banken hieraan zijn: ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW. De BTW zal worden weergegeven op uw bevestiging.

Kan ik een factuur op naam van mijn bedrijf ontvangen?
Dat is mogelijk. Stuur een mail naar info@shoelia.nl o.v.v. het bestelnummer. Vermeld welke gegevens en omschrijving u op de factuur wenst te hebben en wij zullen u deze digitaal toesturen.

 

 

 Ruilen en retourneren

De winkel

Pepe Milan 

Voorwaarden retourneren?

  • Het product dient ongedragen te zijn
  • Het product dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling voor retour of omruiling aangemeld te worden bij ons
  • Retourneren in de originele doos en verpakking
  • Doos dient onbeschadigd (zonder plakband) met alle toebehoren geretourneerd te worden 
  • Vul bij voorkeur duidelijk het bijgevoegde retourformulier in voor een correcte afhandeling

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Bij een bestelbedrag van €70,- of hoger vergoeden wij de retourkosten. Het retourlabel van PostNL vindt u toegevoegd aan uw bestelling. Gebruik altijd dit retourlabel om uw retourzending naar Shoelia te retourneren. U dient uw retourzending zelf in te leveren bij een PostNL punt.

Waar moet mijn retourzending naartoe?
Verpak de schoenen in de originele verpakking en doos. Meldt uw retourzending binnen 14 dagen na onvangst van uw aankoop aan Shoelia. Uw retourzending of omruiling mag verzonden worden naar: Shoelia, Slagvink 15, 3906AE Veenendaal. Gebruik het retourlabel van PostNL voor het juiste retouradres en gratis retourneren. Wij vinden het erg prettig als u bij uw retournering of omruiling het ingevulde retourformulier toevoegd, voor een vlotte en correcte afhandeling van uw retourzending. Ook waarderen wij het als u vooraf, binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop een mail stuurt naar info@shoelia.nl om uw retourzending of omruiling aan te melden zodat wij alvast op de hoogte zijn. 

Wanneer vindt terugbetaling van de retournering plaats?
Terugbetaling zal binnen 14 dagen geschieden. Om dit voorspoedig te laten verlopen, ontvangen wij graag het ingevulde retourformulier met uw gegevens.  

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Dat kan. Vul het retourformulier in en geef hierop duidelijk aan welk product en maat u wenst. Indien het gewenste product niet op voorraad is, is nabestelling mogelijk. Nabestelling zal ca. 6-8 weken in beslag nemen. Sommige producten kunnen niet worden nabesteld. Uiteraard kunt u dan kiezen of u een ander product uit wenst te kiezen of dat u het aankoopbedrag en retourkosten van ons terug wenst te ontvangen. 

Kan ik ruilen of retourneren tegen een tegoed?
Dat kan. Geef dit aan op uw retourformulier. Wij zullen u een online kortingscode per e-mail toesturen t.w.v. het aankoopbedrag. Deze code is ook in de winkel te verzilveren. De toegoedcode heeft geen einddatum. 

Kunnen items uit de Sale geruild worden?
Dat is mogelijk. U kunt items uit de sale retourneren voor geldt terug, omruilen voor een ander product of uw aankoopbedrag laten omzetten naar een online kortingscode. 

Indien het nieuwe product na ruilen duurder is?
Indien het nieuwe product duurder is dient u het verschil bij te betalen. Wij nemen hierover contact met u op. Het verschil dient overgemaakt te worden op rekeningnummer NL29 RABO 0153 1043 33 t.n.v. Shoelia. Zodra de meerprijs is voldaan zal het nieuwe product (indien op voorraad) worden verstuurd. 

Indien het nieuwe product na ruilen goedkoper is?
Indien het nieuwe product goedkoper is zullen wij het teveel betaalde bedrag aan u vergoeden. Vermeld op het retourformulier duidelijk uw IBAN-nummer en tenaamstelling zodat wij dit aan u kunnen overmaken.

Wat zijn jullie adresgegevens?
Het vestigingsadres van Shoelia is Slagvink 15, 3906AE Veenendaal. Let op! Dit is geen bezoekadres, uitsluitend een postadres. 

Wat zijn jullie openingstijden?
Vanaf heden hebben wij geen fysieke winkel meer. Wij zijn 24/7 geopend via www.shoelia.nl

Kan ik winkelen buiten openingstijden?
Dat is niet meer mogelijk. Vanaf heden hebben wij geen fysieke winkel meer. Wij zijn 24/7 geopend via www.shoelia.nl. Advies nodig? Neem dan contact op via info@shoelia.nl, of via 0649437828.

Wie is Pepe Milan?
Pepe Milan in de vaste leverancier van Shoelia. Samen met Pepe Milan ontwerpen wij onze collecties. Meer lezen over onze vaste leverancier? Lees dan hier verder.

Kunnen jullie losse paren uit de Pepe Milan collectie bestellen?
Ja dat is mogelijk. Over het algemeen zijn alle modellen van de website www.pepemilan.com ook los bij ons te bestellen. De levertijd zal ca. 8 weken bedragen. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. U betaalt gewoon de prijs die op zijn website vermeld staat. Wel vragen wij vooraf een aanbetaling t.h.v. 50% van het totaalbedrag. 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.